tirsdag 2. august 2016

SOMMERTIDER



nå er det rett og slett altfor lenge siden jeg har oppdatert bloggen. 
jeg har flyttet hjem fra Krakow, og har gått i fullstendig  feriemodus.

selv om jeg ikke oppdaterer så ofte her på bloggen, er jeg som regel ganske
aktiv på min instagramkonto @inakornelia      



legger ut litt bilder fra noen av sommerens digge middager. på bildet over, alltid en vinner: vietnamesiske sommerruller. namnamnam. oppskriften finner du her: http://inakorneliasmat.blogspot.no/2015/09/somerruller.html 






couscous salat med grillede grønnsaker. 

veldig digg og enkelt i sommervarmen. 
det er bare å koke opp couscous og tilsette det du liker.

jeg hadde i avodado, tomat, agurk og rucola. 
deretter grillet jeg aubergine i skiver, maiskolber og paprika. 

vedisiden hadde jeg en dressing. jeg blandet sammen mager kesam, hvitløk og rød pesto.
kjempe godt! 





denne suppen er alltid en favoritt og har så klart blitt laget mye i sommer. 

oppskriften ligger her: 
http://inakorneliasmat.blogspot.no/2016/03/spicy-thai-suppe-med-nudler.html


kommer snart med flere oppskrifter og nye oppdateringer. 
heihei. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar